loading...
کنکوری 96
یک کنکوری بازدید : 281 یکشنبه 08 اسفند 1395 نظرات (0)

امروز تصمیم گرفتم یک وبلاگ درست کنم  و کارایی که کردم رو توش بنویسم

واسه خودم

این وبلاگ هم که شخصیه


خب امروز یکم تنبلی کردم.


البته صبح زود بیدار شدم . ولی بعدش رفتم تا اداره و نون خریدم. ساعت طول کشید

بعدشم اومدم کارای سایت اصلیمو کردم .

اینم یک ساعت و نیم طول کشید


بعدش یک ساعت و نیم زیست خوندم. درس 6 سال دوم رو  از روی ونوس


خوابم گرفت رفتم بخوابم که خوابمم نبرد


الان هم که یکم خوندم و باز اومدم اینجا


باید به خودم قول بدم که فقط آخر شبا بیام و بگم چکار کردم


مثل حرف افشین مقتدا


من قطعا رتبه زیر 300 میشم . من میخوام دندون پزشکی بیارم پس میارم . من خود رتبه زیر 300 ام. شک نکن

من پر انرژی ام

دارم میترکم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این یک وبلاگ کاملا شخصی است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1,238
  • بازدید کلی : 17,797