loading...
کنکوری 96
یک کنکوری بازدید : 271 یکشنبه 08 اسفند 1395 نظرات (0)

خب فصل 6 سال دوم رو تموم کردم زیست منظورمه

فصل 2 شیمی  سال دوم رو تموم کردم. فصل 1 رو هم یک مرور کردم

فیزیک سال اول فصل عدسی ها رو یکم خوندم. خیلی خوب فهمیدم

فقط توی یک سوال رشته ریاضی مشکل داشتم که متوجه نشدم


راستش امروز فکرم مشغوله الکی

دیگه تکرار نمیشه

اخه میخوام رتبه زیر 300 بشم

همین الانم میتونم درس بخونم

ولی نمیخونم

شاید چون هنوز یکم تنبلم

البته از فردا دیگه تنبل نیستم



من رتبه زیر 300 کنکور 96 هستم


قطعا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این یک وبلاگ کاملا شخصی است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 1,236
  • بازدید کلی : 17,795