loading...
کنکوری 96
یک کنکوری بازدید : 276 سه شنبه 10 اسفند 1395 نظرات (0)

خب اینو من ساعت 1 روز 10 اسفند دارم مینویسم. منظورم 1 صبحه


ولی ساعتشو میبرم یک ساعت عقب تا درست بشه .



خب


امروز صبح ساعت 6 و نیم بیدار شدم.


چای و صبحونه


فیزیک عدسی ها تموم شد

بعدش زیست خوندم. فصل 7 و 8 دوم رو تموم کردم.

بعدش نماز

و بعدش دینی . فصل 3 و 4

اومدم یکم بخوابم که خوابم نبرد . یعنی تا همین الان چشام خستس ولی خوابم نبرده.  میدونم الان سرمو بذارم رو بالش دیگه رفتم.

بعد از ناهار که ماکارونی بود یکم سعی کردم باز بخوابم که نشد

بعدش ریاضی خوندم. نمودار شناسی

بعدش رفتم ی نخ سیگار کشیدم. البته دوس دارم زودتر ترکش کنم.

نیم ساعت عربی . ترجمه و تعریب

نصف فصل 3 شیمی دوم


خب انگار از ظهر به بعد تمرکزم افت کرد.  دلیلش هم معلومه . نتونستم بخوابم. یا باید بخوابم ظهرا یک ساعت. یا اصلا بی خیال خواب بشم .


خب

من دارم پیش میرم به سمت آزمون 25 فروردین جامع پایه . 46 روز دیگه مونده

و من تونستم از 80 درصدی که در نظر دارم ، 10 درصد رو اوکی کنم


ایول

من رتبه زیر 300 میشم امسال

چون میدونم که میتونم


خدایا خودت کمک کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این یک وبلاگ کاملا شخصی است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 1,239
  • بازدید کلی : 17,798